ПОЛІТИКА У СФЕРІ ЯКОСТІ

Політика в галузі якості ТОВ «СУМСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД»

Наш успіх ми пов'язуємо з успіхом усіх, для кого та з ким ми працюємо!

ТОВ «СУМСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД», здійснюючи свою діяльність з - проектування, розробки, виготовлення та ремонту насосного обладнання, запірної арматури та запасних частин, прагне максимально повного задоволення вимог та очікувань Споживачів на основі такого рівня організації виробництва, який виключає невідповідності нашої продукції вимогам світових, державних, корпоративних стандартів, законодавчих та нормативних правових вимог. Політика ТОВ «СУМСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД» у сфері якості є виразом принципів та цінностей, що випливають із Статуту підприємства, проводиться централізовано та обов'язкова до виконання всіма підрозділами підприємства.

Наші принципи:

  • • Споживач завжди прагне отримати таку продукцію та послуги, які задовольнятимуть його потреби та очікування;
  • • Будь-яка робота, яку виконують наші співробітники та зовнішні постачальники, є частиною роботи зі створення продукції та послуг для споживача. Тому кожен, хто бере участь у цьому процесі, впливає на якість продукції;
  • • Забезпечення якості продукції потребує постійного вдосконалення управлінських та виробничих процесів, тобто хоч би якими були результати нашої роботи, необхідно безперервно вести пошук нових рішень;
  • • Кожен співробітник компанії є одночасно споживачем і постачальником для інших співробітників, тому, повністю виконуючи свої обов'язки, він має право чекати на хорошу роботу від колег.

    Наші дії:

  • • Виконання вимог кожного Споживача та прагнення передбачити всі їхні очікування шляхом безперервного покращення результативності системи менеджменту якості, що застосовується.
  • • Встановлення довгострокових ділових та партнерських взаємин із нашими споживачами та зовнішніми постачальниками.
  • • Визначення та розгляд ризиків та можливостей, які можуть вплинути на відповідність процесів та послуг, що надаються, та на здатність підвищувати ступінь задоволеності споживачів.
  • • Безперервне вдосконалення всіх процесів нашої системи менеджменту якості.

    Стратегічні цілі:

  • • Забезпечення пріоритетності вимог Споживача до якості нашої продукції, номенклатури та термінів постачання;
  • • Досягнення, підтримка та прагнення до постійного покращення якості роботи, спрямованої на повне задоволення всіх потреб та очікувань Споживачів;
  • • Забезпечення впевненості керівництва та всього персоналу підприємства у тому, що вимоги до якості виконуються та підтримуються;
  • • Забезпечення впевненості Споживача в тому, що вимоги до якості досягаються в продукції, що постачається.

    М. Я. Діденко

    Директор ТОВ «СУМСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД»

    « 30 » серпня 2018 р.

     

  • Публікації

    Політика у сфері якості

    Ліцензії


    Locations of visitors to this page